Adult

Mee hailam che nom - Resepi Mee Hailam Paling Simple Tapi Serius Sedap Macam Kat Kedai




Sedap Dan Simple! Mee Hailam Untuk Hidangan Makan Malam!




Untuk kita yang dewasa nie, kalau terasa nak pedas tuu, buh ler cili jeruk.



Resipi mee hailam kuah pekat.





Kicap pekat ni bolehlah nak guna jenama apa pun tak apa asalkan kicap pekat.


Cara Buat Mee Hailam Ala


Masa meniaga dulu kelakar betul mi ni jadi pilihan ramai pengunjung.







Bagi mak-mak yang balik kerja tak tahu nak masak apa dan tekak tu rasa tak mahu makan nasi boleh la cuba resepi mee hailam simple tapi sedap oleh Puan Nor Azizah Abdul Razak ni.





Dah lama tak makan mee hailam macam ni.








Description: Makan panas- panas, makin berselera jadinya!

Sexy:
Funny:
Views: 6817 Date: 29.11.2022 Favorited: 199 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +53reps
    For video recipe in english, please watch it here:https://www.youtube.com/watch?v=QRG7gCGv87EResepi:- 1.5 sb lada hitam- 2 ulas bawang merah- 2 ulas bawang p .
    By: caiiqef|||https://www.facebook.com/public/Ca%C3%ADque-Fernandes|||https://twitter.com/caiiqef|||https://www.youtube.com/watch?v=m-e7-J07ZtM
    +338reps
    Bahan-bahan untuk kuah mee hailam: sedikit minyak, untuk menumis 2 ulas bawang putih 1 biji bawang merah kecil 1 sudu besar cili kisar 1 ketul isi ayam, hiris kecil 1/2 sudu kecil serbuk lada sulah 1/2 batang karot batang sayur sawi 2 keping fishcake 3 cawan air (anggaran) 3 sudu besar sos tomato 3 sudu besar sos cili 1 sudu besar sos tiram
    By: etherreal|||https://www.facebook.com/EtherReal336/videos/527413347939435/|||https://twitter.com/EtherReal_|||https://www.youtube.com/watch?v=laO2WCuO8lY
    +117reps
    Untuk penggemar mee hailam boleh la cuba, penyediaannya sangat simple dan rasanya juga sedap. RESIPI MEE HAILAM SEDAP Bahan-Bahannya: 1/2 kg. mee kuning 1/4 kg daging ayam dan daging lembu 10 ekor udang (saiz bergantung kepada anda) 3 ulas bawang putih * 3 ulas bawang merah * 1 sudu besar cili boh 1 ikat sawi hijau 1 potong kobis
    By: DjangoWexler|||https://www.facebook.com/AuthorDjangoWexler|||https://twitter.com/DjangoWexler|||https://djangowexler.com/
    +272reps
    Sayuran โ€“ sawi, cendawan, baby jagung, carrot, kobis bunga, dll Mee kuning Cara-cara 1.Tumbuk Mula-mula tumbuk 3 ulas bawang putih dengan biji lada hitam. 2. Tumis Kemudian tumis bahan yang dah ditumbuk tadi. Sambil tu masukkan sekali dengan kiub pati ayam. 3. Masukkan Air & Kicap Pekat Bila dah bau wangi, masukkan air setengah periuk.
    By: abdullraahmaan|||https://www.facebook.com/Abdo.Nesquik/photos|||https://twitter.com/abdullraahmaann|||https://www.behance.net/abdullraahmaan
    +338reps
    Koleksi Resepi Terbaik Malaysia
    By: Aurorain|||https://www.facebook.com/aurorainband/|||https://twitter.com/aurorain_x|||https://www.youtube.com/watch?v=YEDAYtbYzuc
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA