Adult

Resepi sambal kacang nasi impit - Resepi Kuah Kacang







Ikan yang lain boleh digunakan seperti ikan kembung atau selar.









Kacang ini dikisar ikut rasa masing-masing.



Resepi kuah kacang ini menggunakan bahan tambahan lain iaitu daging.





Nikmat di pagi raya mahupun segala rumah terbuka.


Sambal Kacang




Hingga menjilat jari tau.


Description: Apabila sudah panas, tumis serai yang telah diketuk terlebih dahulu sehingga naik bau wangi serai tersebut.

Sexy:
Funny:
Views: 7053 Date: 03.10.2022 Favorited: 8 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Sekarang kan tengah raya korban, daging yang dapat tu bolehlah dimasukkan sikit dalam resepi ni.
Kacau dengan kerap bagi memastikan kuah tidak melekat pada dasar periuk.

Hot Categories

Latest Comments

    +270reps
    Sambal kacang ini adalah pelengkap ketupat. Nikmat di pagi raya mahupun segala rumah terbuka. Asal ada nasi impit atau ketupat, mesti akan cari sambal kacang untuk makan bersama. Boleh sahaja kalau makan dengan rendang sekali pun cuma Fiqqq lebih suka makan dengan sambal kacang. Masak sambal kacang pun tidak susah mana pun.
    By: archandanthpod|||https://www.facebook.com/ArchandAnthPod/|||https://twitter.com/ArchandAnthPod|||https://www.instagram.com/archandanthpod/
    +82reps
    Kuah kacang memang sinonim di makan bersama nasi impit. Tapi yang pasti kuah kacang adalah juadah paling popular di pagi raya, tiba-tiba mengidam nak makan kuah kacang pulak, tempohari Cikza sendiri dah kesempatan merasa kuah kacang tika raya pertama. Kuah kacang ni adalah kegemaran famili terutama mama dan adik. Kadang Cikza beli yang instant sahaja …
    By: actingSmart|||https://www.facebook.com/actorzone/photos/a.403286153130810/2738769849582417/|||https://twitter.com/actingsmart|||https://www.youtube.com/watch?v=iRRfcEwJuRE
    +106reps
    Setiap kali musim raya, sambal kacang feveret Dya semestinya kuah kacang mama. Cicah nasi impit dengan ayam masak merah memang sedap padu gila rasa dia. Resepi Mudah Sambal Kacang Ikan Bilis Sedap. Tu menu wajib ada setiap tahun untuk family Dya yang kat Johor. Kuah kacang sedap diratah macam tu je dengan nasi impit yang dah siap potong.
    By: FightBackFitness|||https://www.facebook.com/paulfightbackfitness|||https://twitter.com/Jayjaysporty|||https://www.youtube.com/watch?v=7cEslTbpETE
    +179reps
    Di samping menyediakan kuah lodeh dan lontong di SINI, saya juga sediakan Sambal Ikan untuk dimakan dengan nasi impit. Nasi impit direbus untuk dimakan dengan kuah lontong. Saya makan ketika berbuka dengan hanya nasi impit dan sambal kelapa sehingga kenyang, baru menjamah makanan lain. Macam orang betul betul mengidam lagaknya.
    By: aristev|||https://www.facebook.com/Discussion-sur-la-Crise-africaine-2021094331450725/|||https://twitter.com/aristev18|||https://www.reddit.com/user/aristev
    +336reps
    Sebelum puasa ari tu ada aku buat nasi impit kuah kacang sebab en. suami dengan anak-anak teringin nak makan. Nak tunggu raya lambat lagi masa tu. Buah kuah kacangnya sikit jer tapi terbuat atau rebus nasi impit berlebihan pula. Kuah kacang dah habis seperiuk, takkan nak buat kuah kacang lagi. Maka terjadilah nasi impit goreng sambal.
    By: cannacult|||https://www.facebook.com/cannacultch/|||https://twitter.com/CannaCult_AU|||https://www.slideshare.net/CannaBusinessPlans/cannabis-cultivation-business-plan-template
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA