Adult

Donut gebu - Cara Buat Donat Gebu Sukatan Cawan













Anda boleh mencuba resipi donat labu versi bayi yang dikongsi oleh Puan.







Panaskan minyak dan goreng donat dengan api sederhana perlahan sehingga masak sepenuhnya.

Boleh klik di untuk melihat resepi Donut Kentang yang membuatkan saya tergoda habis, buang diet, buang segala, kerana donut, aku turutkan.




Description: Tetapi untuk menghasilkan donat yang gebu gebas anda biasanya memerlukan jangka masa yang lama kerana adunan donat perlu direhatkan.

Sexy:
Funny:
Views: 3016 Date: 19.07.2022 Favorited: 18 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +49reps
    DONUT GEBU IKLAN Bahan A 2 sudu besar yis mauripan 1 sudu besar susu pekat 1 sudu besar gula 1/2 cawan air suam Campur bahan ini dah biarkan kembang Bahan B 2 cawan tepung gandum 3 sudu besar minyak masak 1 sudu teh baking powder 1 sudu teh garam IKLAN Cara membuat 1. Gaul Bahan B sehingga jadi macam serbuk roti. Kemudian campur Bahan 1. Gaul rata.
    By: GatorQueen|||https://www.facebook.com/gatorqueenliz|||https://twitter.com/classylady865|||https://www.youtube.com/watch?v=Uj2HZsdqRW0
    +128reps
    Apa kata anda cuba resepi donut gebu viral ini, ramai dah buat memang menjadi! Bolehlah buat kudapan minum petang bersama keluarga nanti!Buat donut ni mencabar juga, kadangkala sudah elok kembang pun masih tak jadi. Tak tahulah di mana silapnya, tengok orang buat jadi saja. Jadi mungkin anda boleh cuba resepi yang bakal kami kongsikan ini. Tak.
    By: futurezach|||https://www.facebook.com/futurezach|||https://twitter.com/futurezach|||https://www.reddit.com/user/futurezach
    +292reps
    donut #donat #donutlembut #donutgebu #donuttanpauli #kuihassalamualaikum .resepi donut kampung yang sangat mudah sedap yang penting donut dihasilkan sangat.
    By: DannOchoa|||https://www.facebook.com/dannochoa.22|||https://twitter.com/bravomtz|||https://independent.academia.edu/DannOchoa/Analytics
    +183reps
    3. Gabungkan Bahan A dan Bahan B dan gaulkan sehingga adunan tidak lagi melekat di tangan dan boleh diuli menjadi bulat. Image via Shima Chym / Facebook. 4. Hasilkan bebola doh kecil dengan menggengamkan adunan dan mengeluarkan doh di celah jari. (Rujuk kepada gambar di bawah) Image via Shima Chym / Facebook.
    By: Desertbriar|||https://de-de.facebook.com/Tiki-Sleepy-Dragon-Scion-186979805264893/posts/|||https://twitter.com/desertbriar|||https://www.reddit.com/user/Desertbriar
    +20reps
    Donut yang lembut dan gebu, menggunakan kentang sebagai bahan pelembut semulajadi. Che Nom sukan nak kongsi cara-cara penyediaan dengan anda semua sebab donu .
    By: Daynighty|||https://www.facebook.com/Day-Night-Eventos-492817254100136/about/|||https://twitter.com/EbonyOptical|||https://www.youtube.com/channel/UCwKm8M92KxWOOVNEed1j4Kw
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA