Adult

Resepi semperit klasik che nom - Resipi Biskut Samperit


Resepi Kek Butter Premium & Klasik Che Nom




Satukan mentega dan susu pekat.











Kacau lagi adunan sebati.





Lahhh Senang Je Rupanya Nak Buat Pun.





Maksudnya sukatan untuk guna penggelek 3 cawan setengah tepung gandum sebab nak doh keras sikit supaya senang nak gelek.





Gaul dahulu dan kemudian, masukkan cawan kedua tepung gandum sedikit demi sedikit.


Description: Adunan doh kuih ni agak lembik dan melekat, tetapi jangan tambah tepung terlalu banyak sebab bagi Che Nom biskut ni dah elok sangat rangup dan gebunya.

Sexy:
Funny:
Views: 4989 Date: 10.10.2022 Favorited: 6 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Anak-anak kecil ni sebenarnya suka sangat lah kalau lepas bakar terus dapat makan banyak-banayk.
Jom tengok video yang saya sediakan kat bawah ni untuk memudahkan lagi korang faham cara nak buat biskut semperit ni.

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +328reps
    Resepi Oleh: Che' Nom. Resepi Kuih Semperit Untuk Juadah Di hari raya. Bahan-Bahan: 260g tepung gandum; 350g butter; 200g gula aising; 2 biji telur; 200g tepung kastard; 100g tepung jagung; 1 sudu teh esen vanila; ceri merah dan ceri hijau untuk hiasan; Cara Penyediaan: Pukul mentega dan gula aising hingga berwarna putih, kemudian masukkan telur dan esen vanila.
    By: EyeServeYou|||https://www.facebook.com/damianwturner/|||https://twitter.com/EyeServeYou|||https://eyeserveyou.com/
    +150reps
    Hi Semua, ada yang tengah cari resepi biskut raya ke? Ke ramai yang dah buat biskut raya? Kali ni Che Nom nak share resepi biskut semperit klasik, semperit k .
    By: Brself|||https://www.facebook.com/brself.selfoglu|||https://twitter.com/BrsElf|||https://www.youtube.com/watch?v=fG0za9loxzg
    +169reps
    CARA PENYEDIAAN BISKUT SEMPERIT : Satukan margerin, sedikit pewarna dan gula aising. Kacaukan sebati dan jangan kacau terlalu lama. Masukkan terlebih dahulu tepung kastard dengan tepung jagung. Kemudian, masukkan tepung gandum sedikit demi sedikit sehingga menjadi doh. Kalau adunan masih lembik, tambahkan tepung gandum.
    By: Astures_24|||https://fi-fi.facebook.com/digitalastures/posts/|||https://twitter.com/Digital_Astures|||https://www.reddit.com/user/Astures_24
    +59reps
    Resepi Bonus: Kuih Semperit Susu 4 Bahan . Bahan-bahan: Marjerin (250g) Susu pekat (1 cawan) - pemilik resepi kurangkan jadi 3/4 cawan kerana tidak mahu manis ; Tepung jagung (500g) Esen vanila (sedikit) Cara-cara membuat: 1. Satukan marjerin dengan susu pekat. Pukulkan (whisk) sahaja sehingga sebati atau kacau menggunakan senduk. 2.
    By: Davidgogo|||https://www.facebook.com/DavidGogoBlues|||https://twitter.com/davidgogo|||https://www.youtube.com/watch?v=ZVLEYerz5rc
    +370reps
    Resepi Biskut Semperit Matahari Melting. Bahan - Bahan. 250 gm butter / marjerin. 1 cawan susu pekat. 1 biji kuning telur. 1 cawan tepung jagung. 1/2 cawan susu tepung (yang ni pilihan nak sedap letak tak nak pun tak apa ) 2 cawan tepung kastard.
    By: Clout-Queen|||https://en-gb.facebook.com/public/Queen-Clout|||https://twitter.com/M0g_C0g|||https://www.youtube.com/watch?v=Yrz9QhUCZBA
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA