Adult

Resepi kuih gunting azlina ina - Koleksi 10 Resepi Puding Segar Paling Penting Sedap Sangat







Cara-cara Membuat Popia Nestum Horlick.







Tiada idea, tak ada kemahiran dan arah nak tuju? MW: Cara paling mudah, tak perlu nak tumbuk kacang bagai, guna peanut butter saja.



Pendek kata setiap kali buat memang confirm habis.



Nama sekadar pengenalan diri kek tu je.



Nama sekadar pengenalan diri kek tu je.








Description: Bancuh tepung gandum bersama sedikit air sebagai gam kulit popia.

Sexy:
Funny:
Views: 5960 Date: 11.01.2023 Favorited: 64 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +78reps
    Cara menyediakan Resepi Kuih Gunting Sedap. 1. Panaskan margerin, gaul dengan tepung bagi jadi macam serbuk roti. Masukkan bahan kisar dalam blander bersama garam dan gula. Kemudian rasa dulu masin dan manisnya 2. Masukkan telur dalam tepung, dan curahkan bahan kisar. Masukkan sedikit demi sedikit hingga jadi sebati dengan tepung.
    By: ace-writer|||https://www.facebook.com/acewriters|||https://twitter.com/the_ace_writer|||https://www.youtube.com/watch?v=q1Z0P2VvjnU
    +19reps
    Koleksi Resepi Biskut & Cookies Azlina Ina. resepi biskut nutella. resepi biskut almond chocolate chips. resepi biskut jem strawberry. resepi tart nenas. resepi semperit gebu. resepi biskut bangkit cheese@susu. resepi biskut kacang hijau. resepi nutella brownies cookies.
    By: FACE_MEAT|||https://www.facebook.com/steakssale/|||https://twitter.com/meat_goblin|||https://www.youtube.com/watch?v=15SFznOwvX8
    +319reps
    Masukkan tepung ke dalam bekas, kemudian tuangkan air dan tambahkan sedikit garam. Uli sampai mejadi doh. Sekiranya doh sudah menjadi, tidak perlu habiskan air. 3. Bahagikan doh tadi kepada 5 ketul kecil supaya mudah untuk di gelek. 4. Gelekkan tepung sehingga nipis. Kemudian gunting kecil-kecil (boleh rujuk kepada gambar) .
    By: Divyammm|||https://www.facebook.com/divyammm|||https://twitter.com/iamdivykrish|||https://www.youtube.com/watch?v=iZzqKq4qdDo
    +39reps
    Hmm lembik adunannya, itu belum lagi dimasukkan air. Jadi saya pun terpaksa mengubah ubah sendiri resepi dengan menambah tepung gandum menjadikan 500 gram. Air pula terpaksa ditambah lagi dalam 1/4 cawan. Hati merungut juga kerana resepi ini menyebabkan saya patah hati. Dah lah kali pertama mahu cuba membuat kuih siput sendiri.
    By: cyproyt|||https://www.facebook.com/cyproyt|||https://twitter.com/CyproYT|||https://www.youtube.com/channel/UC6ZTxfLpGUmHsm_YMF5NpTA
    +359reps
    Kali ini, Azlina Ina Fans berkongsi resipi biskut mazola sama dengan asalnya, sedap dan melting. Kalau biasa kita gunakan kacang tumbuk tapi sekarang tak perlu, hanya guna peanut butter sahaja. Itu sudah cukup dan rasnya sama seperti ori.
    By: CIrucii|||https://m.facebook.com/cirucii|||https://twitter.com/Cirucii_|||https://www.reddit.com/user/CIrucii
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA