Adult

Cara nak jadi tikus hmm - Cara Cara Nak Halau Nak Tikus ~ Alam Tikus







Nak tacap semula bukan boleh cat bahagian yang calar tu.


14 Cara Halau Tikus Berkesan Dan Mudah Sahaja Dapatkan


Buah mengkudu sebenarnya berfungsi seperti racun haiwan seperti tikus dan serangga lain.





Jangan sesekali bakar tikus, atau lemaskan ia dalam air.




cara nak hilangkan calar kereta



5 Petua dan Cara Halau Tikus Yang Berkesan




Cuma, tak semestinya rumah pun tak boleh upah syarikat pest control.



Bau kapur barus juga dikatakan tidak disukai oleh tikus.

Tapi esoknya masih lagi ada.







Ia lambang nikmat keberhasilan yang tak dapat digambarkan.

Selain itu juga, kebersihan rumah juga perlu dijaga kerana sisa-sisa makanan boleh mengundang tikus.


Description: Lepas tu sembur pada semua kawasan yang selalu ada tahi cicak dan tempat cicak selalu sembunyi.

Sexy:
Funny:
Views: 338 Date: 31.05.2022 Favorited: 183 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Bukan hanya tikus je, saya dah cuba dan alhamdulillah segala semut dan lipas yang suka merayap di sekitar dapur pun dah tak ada.
Oleh itu, anda boleh meletakkan seikat kecil daun pudina yang diramas-ramas atau titikkan minyaknya.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +310reps
    Pengenalan. Terdapat berbagai cara nak halau Tikus mengikut pri lakunya, seperti dia suka sangat berada dalam rumah rumah anda, sebagai contoh. Jadi kita kena tahu di manakah laluan harian kegunaan dia, biasanya Tikus akan menggunakan laluan yang sama. Justeru itu eloklah kita halangnya dengan menabur sebuk lada hitam dan jika rumah anda.
    By: Dev_lin|||https://www.facebook.com/lin.dev.14|||https://twitter.com/dandelion2612|||https://www.youtube.com/channel/UCm4P8bG8FY7FSIkR1-frSWA/feed
    +160reps
    Sekarang I akan kongsi dengan anda 5 petua dan cara halau tikus yang boleh anda pakai untuk selesaikan masalah yang timbul di rumah anda. 1. Tangkap Tikus dengan Menggunakan Perangkap. Tikus yang dapat cari makanan yang baik tidak akan berminat untuk makan umpan yang digunakan dalam perangkap tikus atau racun tikus.
    By: baytuhh|||https://www.facebook.com/baytuhh/|||https://twitter.com/Baytuhh|||https://polar-ocean-4195.herokuapp.com/7777772e7265646469742e636f6d/user/baytuhh
    +220reps
    7 Lagi Cara Halau Tikus Yang Berkesan Untuk Dicuba. 1. Tutup Tempat Keluar Masuk Tikus. Cara halau tikus yang paling penting pertamanya ialah dengan menutup laluan masuk tikus ke rumah. Badan yang boleh meliuk di celahan terkecil membuatkan tikus senang masuk melalui mana-mana lubang. Jadi, kita kena pastikan supaya setiap celahan di rumah sama.
    By: FunnyBoyz|||https://www.facebook.com/The-FunnyBoyz-542345859286260/|||https://twitter.com/msfunnyboyz|||https://www.youtube.com/watch?v=C3ANxvt58RI
    +238reps
    Cara halau tikus yang paling penting pertamanya ialah dengan menutup laluan masuk tikus ke rumah. Nama Hewan Dari Huruf E Bahasa Inggris Ekor9 Com Hewan Gajah Asia Habitat Tanam pokok durian belanda dan gunakan daun durian belanda. Cara Mudah Halau Tikus Di Rumah Penggunaan Cengkih.
    By: carlomartinez|||https://en-gb.facebook.com/public/Carlo-Martinez|||https://twitter.com/CarloMa87108015|||https://www.reddit.com/user/carlomartinez
    +266reps
    Cara penghasilan tikus transgenik. Imej dari Creative Biolabs Kebanyakannya memang akan bergantung dan gunakan haiwan yang jenis mamalia kecik macam tu sebab diaorang mudah nak dikendalikan. Selain faktor murah dan cepat membiak. Sebenarnya pengujian haiwan ni memang digunakan secara konsisten oleh saintis untuk tujuan ujikaji.
    By: BrainsLeech|||https://en-gb.facebook.com/public/Dario-Brait|||https://twitter.com/BrainsLeech|||https://www.youtube.com/watch?v=VBiH8zidPL4
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA