Adult

Gambar lucah jannah nick - Janna nick Archives



Tunggu berjam-jam Janna, 26, berkata demikian pada sidang media pelancaran lagu terbarunya, Gatal, di sebuah kompleks beli belah di Kuala Lumpur semalam.











Apa mak bapak korang tak ajar adab tatasusila ke? Nampaknya Janna memang tak serik dan tak kesah ditegur.



Nasib baik selama ini saya tidak pernah berjalan seorang diri dan biasanya berdua atau ramai," kata pelakon dan pengacara Janna Nick yang mendedahkan dia menerima banyak gangguan berbaur lucah yang dihantar menerusi DM di akaun Instagram miliknya.







BACA: Tidak mahu menegakkan benang yang sudah basah, Janna atau nama sebenarnya, Nurul Jannah Muner berkata mungkin netizen terkejut apabila dia berpakaian seperti itu kerana selalu melihat dirinya berpakaian boyish.



Namun warnanya yang seakan-akan warna kulit membuatkan ramai yang geleng kepala.



Bermula dari detik itu, pelbagai gelaran dan nama kurang enak menerjah ke mukanya.


[VIDEO] Pakai baju terselak nampak dada, Janna Nick ‘pejam mata’ baca komen nakal netizen


Belum reda lagi kontroversi gambar pemakaian ketat dan seksi yang dimuat naik oleh pelakon Janna Nick sebelum ini, nampaknya pelakon itu dikecam hebat sekali lagi apabila gambar terbaru di Instagram miliknya dikecam lagi hebat oleh netizen.



Jelasnya, hal itu kerana dia tidak pernah keluar bersendirian.

Saya pula memilih untuk tidak mengendahkannya.


Description: Janna tampil dalam siri drama Malaysian Ghost Stories pada episod Pocong.

Sexy:
Funny:
Views: 6510 Date: 28.10.2022 Favorited: 15 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Hal macam ni terpulang pada si penerima sama ada nak repost hantar semulanak tularkan atau balas balik dan sebagainya.
Xtau la sbb dia beragama islam tapi rasanya islam ajar kita jaga menundukkan pandangan or sbb kurang didikan dr rumah.

Hot Categories

Latest Comments

    +238reps
    Sebelum ini Janna Nick banyak mencetvskan k0ntr0versi dan menjadi bahan kec4man netiizen. Daripada pakaian s3ksi sampailah namanya menjadi bualan kerana menderlta peny4kit bip0lar. Baru-baru ini ramai yang mengucap apabila melihat gambar Janna yang dimuat naiknya di Instagram. Sekali pandang macam terded4h pula aseet wanitanya.
    By: cflasche|||https://www.facebook.com/cflasche1935|||https://twitter.com/cflasche|||https://www.youtube.com/user/cFlasche1935
    +235reps
    Bagaimanapun Janna berkata, dia tidak akan memadam foto berkenaan daripada laman sosial Instagram miliknya. ARTIKEL BERKAITAN: Rupa-rupanya Janna Nick penghidap bipolar, akui pernah cuba bunuh diri - “Saya tak punya keluarga yang sempurna .” Kalau orang kata seksi saya terima, memang itu seksi la. Kalau ada yang kata itu biasa pun saya.
    By: ez_sleazy|||https://www.facebook.com/public/Ez-Sleazy|||https://twitter.com/EZSleazy1|||https://www.youtube.com/watch?v=6DijPlSZlvE
    +106reps
    ETALING JAYA: Pelakon dan pengacara wanita, Janna Nick sekali lagi menarik kecaman dan komen gersang segelintir pihak dalam gambar dengan posing posisi menunjukkan bahagian belakang badannyaa di media sosial. Isu ini seakan tidak asing lagi dengan isu seperti ini kerana dilihat sering memuatnaik gambar dengan posing posisi yang sama di media sosialnya meskipun mendapat kecaman […]
    By: BBQJackson|||https://www.facebook.com/BubbasBBQWY/videos/2047011748849969/|||https://twitter.com/Bubbas_BBQ_WY|||https://seo-renderer.herokuapp.com/user/BBQJackson
    +355reps
    Janna Nick menganggap media sosial memberi impak negatif kepada kehidupan seseorang. Janna kata seseorang itu akan mula buat perbandingan sebab terlalu memerhatikan perkongisan orang lain. Media sosial ini yang toksik sebenarnya, scroll IG tengok kehidupan orang lepas tu insecure sendiri.
    By: A_nishi|||https://ru-ru.facebook.com/anishik.n.v|||https://twitter.com/anishi_jp|||https://www.youtube.com/watch?v=UUpsnBdlZnI
    +195reps
    Seakan sudah menjadi lumrah, setiap tindak tanduk dan pergerakan artis menjadi perhatian orang ramai. Mereka dilihat sebagai seorang ikon yang harus menjadi contoh kepada pengikut di media sosial. Terbaru, pelakon dan pengacara sensasi, Janna Nick ditegur netizen gara-gara memuat naik sekeping gambar yang didakwa mereka kurang manis dipandang. Pelakon cantik yang dikenali dengan perwatakan.
    By: BerlinBoy|||https://en-gb.facebook.com/public/Berlinboy-Ali|||https://twitter.com/Droedel|||https://www.youtube.com/user/rusakse
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA