Adult

Rencah ikan bakar - CERITA KITA 2 ORANG: January 2011



RISIKO YANG DI HADAPI BILA BERJUANG.




Ikan mana yang anda bakar terlebih dahulu?


Lagi-lagi masa si Syamsul kendong mayat tu dlam hutan lepas kemalangan...


aNgAh_aLiFaH's Anatomy: ayam goreng bersalut oat... sedapnye!


Itu kisah dulu dan kisah semalam, sahabat saya berharap akan ada perubahan nanti, sentiasa berharap agar Allah memberi petunjuk kepada suaminya, dia berdoa dan terus berdoa.



Saya nak yang baru lahir...














Perencah ikan bakar resepi mak yang sangat sedapppppppp...!!





Description: Tau tak hidangan makanan beradap yang terhidang cantik di meja pengantin tu untuk siapa?

Sexy:
Funny:
Views: 5469 Date: 15.02.2022 Favorited: 142 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +302reps
    Saya cukup suka kalau mak saya buat perencah ikan bakar ni tau Bagi saya perencah ni sangat2 sedap & sangat2 senang !! Mak saya buat resepi ni rasanya dari saya sekolah menengah lagi kot, sekarang umur saya dah 31 tahun
    By: AbacusFinch|||https://www.facebook.com/AbacusFinch|||https://twitter.com/AbacusFinch|||https://www.reddit.com/user/AbacusFinch
    +145reps
    bahan2nye?? x susah cuma cili kering, bawang merah, bawang putih, lengkuas,halia, serai, daun kesum n belacan just tumis cili kering yg dh dikisar sampai garing pastu masukkan semua bahan yg ada hmm yg lain tu pun kna kisar gak pastu masukkan air asam, gula merah/kabung , garam secukup rasa tp k.lang xde la bg anggaran just agak2 jela …
    By: crumble-bee|||https://www.facebook.com/bee.applecrumble|||https://twitter.com/Scrumblebee|||https://www.youtube.com/user/TheCrumbleBee
    +28reps
    Tips untuk dapatkan resepi ikan bakar berempah yang sedap dan harum wangi,bakar ikan dalam balutan daun pisang.Kalau takde,boleh juga aluminium foil.Jika anda minat ikan bakar petai,boleh juga tabur petai atas ikan sebelum dibakar.
    By: aleafytree|||https://www.facebook.com/directory/people/A-64064186-64100898|||https://twitter.com/HawksMLD|||https://www.reddit.com/user/aleafytree
    +277reps
    Lumurkan ikan dengan garam dan biarkan selama 10 minit. Letakkan ikan di dalam pinggan yang dilengser dengan sedikit minyak dan air. Kukus hingga ikan masak. Sementara itu, dalam kuali lain, panaskan minyak. Tumiskan bahan bahan cincang selama 1 minit.
    By: ErrareUmanumEst|||https://www.facebook.com/misapsike/posts|||https://twitter.com/mariolambiase3|||https://www.reddit.com/user/ErrareUmanumEst
    +249reps
    Hampir 2 tan serai diborong oleh beliau sehari dalam menghasilkan ramuan rencah ikan bakar. Dato Jamal juga membantu dalam memberikan wang pendahuluan kepada pengusaha tanaman serai sebagai satu galakan kepada mereka.
    By: cameron-jansen|||https://www.facebook.com/cameron.jansen.35|||https://twitter.com/Cameronjansen|||https://www.youtube.com/user/kazetenrai
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA