Adult

Resepi roti butterscotch - RESEPI CIKGU ANI: MUFFIN ROTI BUTTERSCOTCH



Nak sediakan roti yang sedap, istimewa dan nampak mewah, roti sarang lebah sos butterscotch ni antara hidangan yang sesuai untuk anda sediakan.





Resepi puding ini boleh diubah suai mengikut citarasa masing-masing.


Resepi Puding roti butterscotch yang mudah dan sedap. Jom buat hidangan berbuka puasa!




Gentelkan dan bulat-bulatkan doh , susun dalam loyang yang telah dilengserkan dengan butter.



Padamkan api dan sedia untuk digunakan.







Thank you kak for the recipe.





Link berkenaan resepi roti butterscotch.



Kalau tengok dah macam yang mahal macam kat kedai bakery tu.



~Roti butterscotch buang tepi dan potong 4 segi atau bulat ikut acuan besi korang..


Resepi Roti Sarang Lebah Dan Sos Butterscotch. Gebu Dan Sedap!





Description: Melihat sos atas roti yang bertakung menjadikan selera saya menjadi padam.

Sexy:
Funny:
Views: 6024 Date: 31.01.2023 Favorited: 88 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +337reps
    Bakar suhu 170 dan 20minit. Ikut oven masing-masing. SOS BUTTERSCOTCH Masukkn air dan gula dalam kuali sampai gula larut dan didih. Masukkn marjerin dan esen vanilla. Sudah larut, masukkan whipping cream atau susu cair tadi dan secubit garam. Kacau sehingga menjadi pekat. Notes
    By: daddybuzkill|||https://www.facebook.com/DaddyBuzKill/|||https://twitter.com/VGArtAndTidbits/status/1003604546667581440|||https://www.youtube.com/daddybuzkill
    +267reps
    1 biji telur Gred A 2 sudu besar yogurt putih / yogurt kosong 2 sudu besar susu tepung 2 sudu besar madu 6 gram yis serbuk 40 gram gula biasa 40 gram butter 200 gram tepung gandum 250 ml susu segar kotak . 300 gram tepung high protein
    By: davidsimba|||https://www.facebook.com/DavidSimbaMusic/|||https://twitter.com/davidsimba|||https://www.youtube.com/watch?v=a8vkMJQC3rE
    +198reps
    Resepi Puding Roti Guna Oven Sukoharjo Bb. File Type = jpg. Source Image @ sukoharjobb.blogspot.com. Download Image. Open new tab. Get your dreams. Title. Roti Sarang Lebah Butterscotch Uli Hanya Dengan Tangan. File Type = jpg.
    By: duszmo|||https://www.facebook.com/atbmemes/posts/2649539978657864|||https://twitter.com/csernayattila/status/881931067619463169|||https://www.youtube.com/channel/UCojVK72xrQ6bbj9J-N9qdlg
    +127reps
    Letter i drop full resepi untk rotinya pulak. #butterscotch #rotisaranglebah. Butterscotch sauces 100gm caster sugar 100ml heavy cream 50gm unsalted butter 1tsp essence vanilla. original sound. Reply to @miera_k269 Here i share resepi butterscotch dulu. Letter i drop full resepi untk rotinya pulak. #butterscotch #rotisaranglebah original sound
    By: caasiiii|||https://www.facebook.com/shabuko.caasiiii|||https://twitter.com/0000Jennifer|||https://www.youtube.com/watch?v=K8LMf8Nwfrg
    +386reps
    46 resipi yang mudah dan sedap untuk butterscotch daripada komuniti memasak terbesar di dunia! Lihat juga resipi-resipi untuk Puding Roti Butterscotch.
    By: Dick_Tingler|||https://www.facebook.com/public/Dick-Tingeler|||https://twitter.com/dick_tingler|||https://www.youtube.com/watch?v=ew0MsHi9y-k
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA