Adult

Cara posing ambil gambar lelaki - Nak dapat banyak ‘like’? 6 tip foto OOTD ini buat anda lebih menarik





Tips 12: Teknik pencahayaan dalam fotografi Ambil perhatian kepada pencahayaan ketika anda mengambil gambar.





Cahaya yang mencukupi sangat penting bagi memastikan gambar yang diambil kelihatan cantik, terang, jelas dan nyata, Ambil gambar di tepi tingkap bagi mendapatkan cahaya yang mencukupi daripada cahaya matahari sebagai sumber cahaya semulajadi.

Ada kalanya wanita tidak kisah sangat pasal rupa.


7 Tips Mendapatkan Pose Menarik Bagi Pasangan Pengantin




Jangan lupa untuk menggunnakan grid panduan untuk keseimbangan dalam foto anda.

Cahaya yang berlebihan pada bahagian langit menyebabkan bahagian lain menjadi gelap.





Dengan pilihan empat atau lima warna sahaja seperti gambar di bawah sudah cukup untuk menjadikan gambar tersebut kelihatan cantik dan menarik.


30 Tips & Teknik Ambil Gambar Guna Handphone


Untuk mengatasinya biasanya saya menyuruh mereka melihat kepada sesuatu yang sama.




9 Cara "Posing" Untuk Gadis




Lelaki tidak kreatif bila berbicara 3.





Saya akan ubahsuaikan gaya posing mengikut kesesuaian fizikal mereka dan juga lokasi.


Description: HDR adalah singkatan bagi High Dynamic Range.

Sexy:
Funny:
Views: 7684 Date: 13.06.2022 Favorited: 60 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Tidak kiralah anda sudah lama masuk Islam, ataupun mualaf yang baru sahaj memeluk agama Islam, kadang kala kita perlu semak semula cara ambil wuduk.

Hot Categories

Latest Comments

    +252reps
    Caranya, halakan kamera kamu, samada di hadapan cermin atau menggunakan kamera hadapan telefon pintar dan pastikan separuh badan kamu kelihatan dalam kamera. Snap! Jangan lupa, pastikan pakaian kamu segak, bergaya, atau sekurang-kurangnya kemas! 3) Selfie aksesori pada badan Selfie aksesori pada badan. Kredit gambar: Instagram.com
    By: dmitche|||https://www.facebook.com/DMitche|||https://twitter.com/dmitche|||https://www.reddit.com/user/dmitche
    +16reps
    9 Teknik ‘Posing’ Yang Betul Agar Nampak Kurus Dalam Gambar. Sesetengah orang tidak yakin untuk bergaya di hadapan kamera, terutama wanita. Sanggup bergambar di belakang orang semata-mata untuk menyorok daripada nampak ‘chubby’. Mempunyai badan yang gembal dan peha yang besar tidak semestinya tidak boleh beraksi di hadapan kamera.
    By: delphanie|||https://www.facebook.com/delphanie.head|||https://twitter.com/DelphanieColyer|||https://www.youtube.com/channel/UCmRn79Ci7Im_FSDr0m7Q4ww
    +209reps
    Pusing-pusing la handphone tu sikit. Bukan tegak je! Korang kenalah kreatif sikit. Cari angle-angle yang tak konvensional. Jangan la asyik dari depan je. Cuba ambik dari tepi atau bawah ke. Menarik tau hasil dia! Terus nampak lain gambar tu. Bayang-bayang pun boleh jadi menarik tau! Bayang-bayang pun boleh jadikan gambar korang cool!
    By: bernardryefield|||https://www.facebook.com/Bernard-Ryefield-Author-215700945119966/|||https://twitter.com/BernardRyefield|||https://www.pinterest.com/bernardryefield/
    +208reps
    Jangan rapatkan peha Orang cakap kalau rapatkan peha, buatkan gambar korang macam penuh dan besar pada bahagian pinggul. Cuba korang jarakkan sedikit dan berdiri tengah supaya lemak pinggul tak jelas kelihatan dan nampak ilusi kurus dekat situ. Silangkan kaki ke sisi Nak nampak kurus dan tinggi, pastikan korang silangkan kaki ke sisi tau.
    By: BrightDecision|||https://www.facebook.com/jaredritterbroker/photos/a.682018441874458/2935290219880591/|||https://twitter.com/DanielleCosplay/status/815326447304843264|||https://www.reddit.com/user/BrightDecision
    +227reps
    Kalau dah tahu ada dagu berlapis tu, bila mahu bergambar… sila tegakkan kedudukan kepala supaya lapisan dagu yang “comel” tu tak kelihatan jelas okay? Bagi sesiapa yang bertudung tu mungkin selamatlah sikit. #3 Duduk Dalam Posisi Tegak Sumber: brightside.me Untuk mengelak perut kelihatan berlapis, sila duduk dengan tegak.
    By: aries_alis|||https://en-gb.facebook.com/public/Aries-A-Alis|||https://twitter.com/Divabisexual|||https://www.youtube.com/channel/UCGS9evApv_T-ZZbSmHi4oBA
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA