Adult

Cerita seks dalam bas - kisah melayu panas



Air mata mengalir keluar tak henti bersama seribu satu rahsia yang dibongkar.



Biar dia tak tahan melihat tonggeknya bontot lebar ku.



Ternyata memantat makcik memerlukan tenaga yang cukup banyak kerana saya rasa begitu letih sekali.



Sempat juga dia mencelup balaknya yang keras di dalam cipap Nor selepas balik dari Pejabat Tanah tengahhari tu.

Nanti malam minggu, bokin gue pasti datang, gue dah gak dipake berhari-hari, nanti kalau dia berasa beda seperti udah ada yang make gimana? Lepas tu barulah aku berani suruh dia jilat konek aku.







Pakde Darmo adalah tetangga samping kanan rumahku.





Samapai je kat pintu belakang.








CERITA PENGALAMAN SEKS: Jolok Bontot Bini Orang



Description: Bukan sekali dua lift ni rosak.

Sexy:
Funny:
Views: 5897 Date: 27.03.2022 Favorited: 163 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Pada ketika-ketikanya dia dapat melihat dengan jelas kedua-dua tangan Dol meramas buah dada isterinya dan sebelah tangan isterinya kelihatan di atas riba Dol.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +260reps
    Ikut saja cakap aku, kalau tidak mahu orang lain tau kau kena raba sekarang. Dalam bas ni, ada 5 orang dan semuanya laki. Kalau diorang tau kau kene raba dengan aku, entah-entah diorang pun akan ikut rogol kau sekali. Kau nak kena rogol dengan 5 orang atau aku seorang?, ancam lelaki itu lagi. Isya membungkam.
    By: Annabellybutton|||https://www.facebook.com/annabelle.l.williams|||https://twitter.com/annabellybutton/status/1044501691364663296|||https://ru.nickfinder.com/Annabel
    +376reps
    Bini Muthu pulak tak henti-henti membebel dalam bahasa India marahkan suaminya sambil membiarkan orang kampung belasah laki dia. Sanggup dia tinggalkan anak-anak dia sendiri kat rumah sebab dah bengang sangat bila dapat tahu lakinya curang dengan perempuan melayu. Akhirnya, malu punya pasal, Muthu pun pindah dari kampung tu anak beranak.
    By: BigBuszz|||https://www.facebook.com/BigBuszz|||https://twitter.com/bigbuszz|||https://www.youtube.com/playlist?list=PLS89arGnLSJofmiyEQgHFsGQ2IWJjpFbL
    +167reps
    Rentaknya yang sekejap perlahan dan sekejap laju bagaikan membuai aku di dalam asmara. Begitu asyik sekali aku menikmatinya. Padat dan padu menghentam lubang kemaluan ku. Aku ghairah dan kemuncak syahwat ku pun melanda. Aku peluk Razman dan koneknya menceroboh rahim ku dengan kuat. Aku menjerit sambil terkejang-kejang. Sedap betul rasanya masa tu.
    By: chris-jjj|||https://www.facebook.com/Jaro-Jara-Jaranie-JJJ-202263416585557/|||https://twitter.com/chris_jjj|||https://www.youtube.com/watch?v=IglwAVcuE6c
    +240reps
    Disebabkan bas aku hanya akan bertolak pada pukul 11 malam, akupun tanyalah di Aidah kalau-kalau dia sudi temankan aku malam tu sampai pukul 11. Dia duduk hostel UM, boleh masuk sampai pukul 12 tengah malam. Waktu tu baru lebih kurang pukul 5 petang. Si Aidah ni aku tengok masa tu airmukanya semacam aja. Macam klimex tak lepas.
    By: Anne__Arky|||https://www.facebook.com/public/Anne-Arki|||https://twitter.com/annearky|||https://www.youtube.com/watch?v=uY5xG3JQLR0
    +143reps
    Melayu Boleh | Cerita Luah,Gambar Bogel,Video Blue โ€“ Rogol Cikgu Pancut Dalam Punggung Padatnya ,Cerita Lucah ,Gambar Bogel, Awek Melayu Bogel, Gambar lucah, Video Lucah, Klip Lucah, 3gp Lucah, Buku Lucah, Novel Lucah, Awek Cun Comel, Selfie Bogel, Makcik Minah Tudung, Skodeng. Ketika itu saya sedang mengelamun menantikan bas yanng
    By: DustinoHeat|||https://m.facebook.com/rvn.page/photos/a.103511251213636/135927524638675/?type=3|||https://twitter.com/KingSolo36|||https://www.reddit.com/user/DustinoHeat
media.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. media.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA